Hewlett-Packard Enterprise

Hewlett-Packard Enterprise

Nodrošinam garantijas un pēcgarantijas remontus sekojošām Hewlett-Packard Enterprise iekārtām:

  • Serveri,
  • tīkla iekārtas,
  • datu glabāšanas iekārtas

hp-enterprise-servershp-procurve
Ražotājs piedāvā Customer Self Repair (CSR) detaļām Drop-ship piegādi.
CSR detaļas ir cietie diski, barošanas bloki, ventilatori, paplašinājuma kartes u.c. detaļas, kuru nomaiņai nav nepieciešami speciāli instrumenti.

Kas ir Drop-Ship?

  1. Jūs vai Jūsu klients piesaka bojājumu,
  2. Kurjers nogādā detaļu uz Jūsu noteikto adresi,
  3. Jums ir vairākas dienas iespēja nomainīt detaļu Jums vēlamā laikā,
  4. Pēc detaļas nomaiņas – iepakojiet bojāto detaļu atpakļ oriģinālajā iepakojumā,
  5. Piesakiet no jauna kurjeru (pieteikšanas dati atrodas uz oriģinālā iepakojuma – “tracking” numurs un telefona numurs),
  6. Kurjers atbrauc un paņem no Jums bojāto detaļu Jums vēlamā laikā.

Kas ir Procurve Lifetime garantija?

Daudzām Hewlett-Packard Enterprise Procurve tīkla iekārtām ir Lifetime garantija. Ja esat pirmais iekārtas īpašnieks, tad daudzos gadījumos šāda garantija var pārsniegt 90 gadus (garantija sāk darboties jau no rūpnīcas, bez garantijas paplašinājumiem). Esam redzējuši, ka daudzi klienti uzskata, ka viņu vecajai iekārtai ir beigusies garantija un meklē iespēju iegādāties jaunu, kaut arī garantija vēl turpināsies ilgus gadus.
Pirms domājat par iekārtas nomaiņas iespējām, pārliecināties, ka vecajai garantija tiešām ir beigusies:  Hewlett-Packard Enterprise garantijas pārbaude

Ja garantija turpinās un vēlaties pieteikt garantijas remontu, tad droši varat sūtīt e-pastu uz server@servicenet.lv  (norādiet savu Vārdu, Uzvārdu, Uzņēmuma nosaukumu, adresi, telefona numuru, iekārtas sērijas numuru un defektu). Uz Procurve sērijas iekārtām izplatās Drop-Ship garantija.

Lai pieteikt garantiju ir iespēja arī aizpildīt pieteikuma formu un mēs ar Jums sazināsimies:

Pieteikt iekārtas remontu